april 20, 2024

Round Up: Valve's Steam Deck-recensies zijn binnen - hoe ziet het eruit in vergelijking met de Switch?

Round Up: Valve’s Steam Deck-recensies zijn binnen – hoe ziet het eruit in vergelijking met de Switch?

afbeelding: ventiel

Valve’s nieuwe gaming-laptop zou een stoomdeck kunnen zijn Het nastreven van een heel ander publiek Maar het trekt nog steeds veel vergelijkingen met de Nintendo Switch.

Het eindproduct is nu in handen van veel tech- en videogame-outlets, dus wat is het definitieve oordeel en hoe ziet het eruit in vergelijking met de Nintendo-hybride? Als u meer wilt weten over dit nieuwe systeem, lees dan verder! We hebben een reeks recensies verzameld, waarvan vele verwijzen naar Nintendo-hybriden.

Beginnend met een Steam Deck-beoordeling door geribbeldHier is een voorbeeld van wat de hoofdredacteur en mede-oprichter van de site, Chris Blunt, te zeggen had:

“Het Steam Deck schittert als een superkrachtige switch… Ik heb echt genoten van het Steam Deck toen ik het behandelde als een krachtige Nintendo Switch in plaats van een laptophybride.”

“…Ik ben dol op de Nintendo Switch omdat het videogames toegankelijk maakt voor meer mensen dan ooit tevoren, waardoor ze gemakkelijk op hun gemak van games kunnen genieten zonder extra tijd of ruimte te investeren. Geen tv vereist – verdorie, geen kamer Living Wanted en ik denk nog steeds dat voor nieuwkomers en mensen die niet bekend zijn met computerspellen, de Nintendo-console het beste startpunt voor deze hobby blijft.

“Maar voor mensen die al een Steam-bibliotheek hebben, of graag hun tenen in het water van pc-gaming willen dompelen, lijkt Steam Deck een legitiem alternatief. Het vertrouwt op de Switch om overal en altijd te spelen, omdat nu de games en het opslaan van bestanden is niet gebonden aan een console. Controle. Het leeft in de cloud en het volgt me overal waar ik toegang heb tot Steam – van het Steam Deck, tot mijn gaming-pc, tot mijn werklaptop en waar ik het ook maar wil hebben in de toekomst.”

Tom’s apparaten Senior redacteur Andrew E. Friedman gaf het apparaat vier van de vijf sterren en zei het volgende:

“Er is een zekere intimiteit met het spelen van games op Steam Deck, zoals op de Nintendo Switch. Natuurlijk kan ik games spelen op mijn apparaat dat is aangesloten op een monitor of tv. Maar soms voel ik me meer op mijn gemak op de bank onder een dekentje met een kopje thee in de hand. Deze flexibiliteit stimuleerde me om wat spelletjes te spelen die ik anders misschien niet had geprobeerd.”

Wes Fenlon uit computer spelletjes Hij gaf het apparaat een 85 van de 100 en zei dat het een “Leatherman-man zou het geweldig vinden” -systeem:

“Het Steam Deck is een draagbaar spelsysteem waar een Leatherman-man dol op zou kunnen zijn. Het is zeer waarschijnlijk ontworpen door de Leatherman-jongens van Valve, die besloten dat een gaming-laptop alleen zou werken als hij een groot scherm, een grote analoge stick, trackpads had , en toegang tot een goede Linux-desktop onder een gebruiksvriendelijke gebruikersinterface. Het probleem dat ik altijd heb gehad met Leathermans (wees alsjeblieft niet boos op me, Leatherman-jongens) is dat mini-schaartjes en andere doodads nooit zo goed zijn als de ze vervangen de juiste tools. En Steam Deck is niet immuun. Helemaal uit dit alleskunner-probleem – na twee weken ermee te hebben gewerkt, is het niet langer een vervanging voor mijn desktop of draagbare computer zoals de Nintendo Switch.”

Engadget Senior Editor Jessica Condit gaf de nieuwe hardware van Valve 81 van de 100, en hoewel ze denkt dat de Switch-vergelijkingen “redelijk” zijn, is het meer een mix van twee oudere apparaten:

“Veel mensen zullen Steam Deck vergelijken met een Switch, wat volkomen eerlijk is, maar na meer dan een week met de Valve-laptop te hebben doorgebracht, denk ik dat er een betere analogie is: Steam Deck is wat er gebeurt als een Vita en Wii U dronken op Linux en op de been. Grote jongen samen.’

De IGN Een lopende beoordeling door de uitvoerend redacteur, Seth J. Massey, verklaarde dat:

“Het LCD-scherm van de Steam Deck draait op 1200 x 800 bij 60 Hz, en het ziet er echt goed uit. Ik heb geen klachten over de resolutie – bij dit schermformaat is er een afnemend rendement bij het inpakken van extra pixels. Ik moet zeggen, dat gezegd hebbende, het OLED-scherm op het nieuwste handheld-scherm in Nintendo Switch-stijl verwende me, en het Steam Deck beantwoordt niet helemaal aan de levendigheid en helderheid die de nieuwste update van Nintendo biedt. Maar het is nog steeds best aardig, vooral als je niet terug springt tussen dit en een OLED-scherm. Net als bij Switch is het aanraakgevoelig, zodat je gemakkelijk door menu’s kunt navigeren en zelfs sommige games kunt bedienen door hier snel te tikken en daarheen te vegen.”

“…Het is interessant om hieraan te denken, met slechts een paar accessoires [Steam Deck] Het kan iemands enige pc zijn en dat zou geen slechte setup zijn. Als je rekening houdt met al deze veelzijdigheid, lijken de extra kosten ten opzichte van de Switch – die tot op de dag van vandaag nog steeds geen webbrowser of Netflix-app heeft – niet onredelijk. Er ontbreekt een camera, dus je kunt hem niet gebruiken voor videoconferenties, maar afgezien daarvan is het een degelijke kleine pc die gemakkelijk lichte dagelijkse taken aankan, maar ook games speelt op een niveau dat je op andere apparaten rond deze prijs niet zult vinden . “

Dus hier ga je — enkele echte recensies van Valve’s Steam Deck samen met enkele vergelijkingen met de Nintendo Switch. Wat vind je tot nu toe van het Steam Deck? Heb jij er al een besteld? Zie je het als een vervanging voor je Nintendo Switch? Laat hieronder je gedachten achter.